Voorraadstatus

Uiteraard streven wij ernaar om alle pakketjes zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. Hiervoor moeten wij echter naar onze voorraden kijken. Op de productpagina kunt u de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. Boven de bestelknop kunt u zien wat de levertijd is van het desbetreffende product. Mocht het niet duidelijk zijn voor jou, leggen wij het graag aan u uit:

1-2 werkdagen levertijd

Wanneer er 1-2 werkdagen levertijd staat aangegeven, hebben wij het product op voorraad. U kunt het dan direct online bestellen.


Liever ophalen? Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken om het op te halen. Dit komt helaas omdat Wilpe geen fysieke winkel heeft. Door de afgesproken datum en tijdstip, kunnen wij het het product klaarleggen voor u.

 

5-6 werkdagen levertijd

Wanneer er 5-6 werkdagen levertijd staat aangegeven, hebben wij het product helaas niet op voorraad. Dit betekend dat wij het bij moeten bestellen bij onze importeur en niet binnen 2 werkdagen kunnen uitleveren.

Wanneer uw bestelling is ingepakt ontvangt u hier een bevestiging van per e-mail. Zodra uw Track & Trace code ook actief is, zult u daar ook een bericht van ontvangen per e-mail.

Niet meer leverbaar

Is het product niet meer te bestellen of leverbaar? Dat vinden wij natuurlijk erg jammer! Bepaalde producten zijn dan echt volledig uitverkocht en worden helaas ook niet meer geproduceerd. Wij vragen altijd aan u of u wellicht een ander artikel op het oog heeft, waardoor het eventueel mogelijk is om te ruilen. Komt u er niet uit? Dan kunnen wij u altijd de beste alternatieven aanbevelen.

 

Klantenservice contact gegevens:

Op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur 

Email: support@wilpe.com

Telefoonnummer: +31 (0)85 001 33 88